Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Feb 2024 13:31:47 +0200

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/01133 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Uhti küla, Ojandi (Üksikelamu) ja 
soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Tuginedes haldusmenetluse seaduse § 11 
lõikele 1 ja 3 ning § 40 lõikele 1, ehitusseaduse § 42 lõikele 6, peab 
haldusorgan enne haldusakti andmist andma menetlusosalisele (sh kolmas isik) 
võimaluse esitada kirjalikus, suulises või muus sobivas vormis asja kohta 
oma arvamus ja vastuväited. Käesolevaga edastamegi tutvumiseks, 
kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks kasutusloa eelnõu, mille on 
eelnevalt kooskõlastanud AS Tartu Veevärk ja Päästeamet. Kui Teie, kui 
kooskõlastaja või arvamuse andja ei ole kümne päeva jooksul eelnõu saamisest 
arvates kooskõlastamisest keeldunud või arvamust avaldanud ega ole taotlenud 
tähtaja pikendamist, loetakse eelnõu kooskõlastaja poolt vaikimisi 
kooskõlastatuks või eeldatakse, et arvamuse andja ei soovi eelnõu kohta 
arvamust avaldada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26900599>  (menetlus nr: 
413688), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 08.03.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (TIMO VARIK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister